مدير بيمارستان فاطمة‌الزهرا (س) مهريز:

دستگاه لاپاروسكوپي براي بيمارستان فاطمة‌الزهرا (س) مهريز خريداري شد

یزدفردا: مدير بيمارستان فاطمة‌الزهرا (س) مهريز از خريد دستگاه لاپاروسكوپي براي بيماران اين بيمارستان خبر داد.

سيدرسول محسن‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مهريز اظهار داشت: براي نخستين بار در طول قدمت بهداشت و درمان شهرستان مهريز و به منظور جلب رضايتمندي و استفاده بهينه شهروندان مهريزي از امكانات تنها بيمارستان اين شهرستان، با خريد اين دستگاه از اين پس عمل جراحي با حداقل آسيب در اين شهرستان انجام مي‌شود.
وي افزود: يكي از راه‌هايي كه امروزه براي معاينه و بررسي ارگان‌هاي داخل شكم و لگن به كار مي‌رود، لاپاروسكوپي است كه با اين روش جراحي از طريق ايجاد سوراخ‌هايي در جدار شكم يا قفسه صدري انجام مي‌گيرد و ديگر نيازي به باز كردن شكم و قفسه صدري نيست.
مدير بيمارستان فاطمة‌الزهرا (س) مهريز از مزاياي استفاده بيماران از دستگاه لاپاروسكوپي را كاهش عوارض جراحي و كاهش هزينه‌هاي بيمارستاني و بهبود سريع بيماران برشمرد.
محسن‌زاده خاطرنشان كرد: قيمت تمام شده خريداري اين دستگاه 750 ميليون ريال است كه توسط دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد پرداخت شده و هم‌اكنون در بيمارستان اين شهرستان مشغول فعاليت است.
وي ادامه داد: بيمارستان فاطمة‌الزهرا (س) شهرستان مهريز يكي از بهترين بيمارستان‌هاي استان يزد و حتي كشور است كه با در اختيار داشتن كادر مجرب توانسته خدمات گسترده و قابل قبولي به شهروندان مهريزي و مسافران عبوري از مسير جاده ترانزيت تهران ـ بندرعباس ارائه دهد.
مدير بيمارستان فاطمة‌الزهرا (س) مهريز تصريح كرد: به جرأت مي‌توان گفت امكاناتي كه در اين بيمارستان مستقر شده در كل استان و كشور منحصر به‌فرد است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا